wtorek, 11 lutego 2014

Ogłoszenie parafialne :)

Hej wszystkim :) Na wstępie chcę was przeprosić, że dość długo nie dodaję rozdziału, ale po prostu nie mam czasu żeby coś przetłumaczyć. Mam ostatnio bardzo dużo sprawdzianów, kartkówek itp w szkole.. Niestety, ale nauka jest ważniejsza w tym wypadku zwłaszcza, że zaczęłam już liceum i teraz jest tylko coraz bliżej matury i trzeba się spiąć, żeby dobre oceny były itp :) Jako że ferie mi się zaczynają w następnym tygodniu dopiero to raczej się nie spodziewajcie rozdziału do tej pory, bo mam dość dużo nauki teraz :( Ale mogę wam obiecać, że postaram się przetłumaczyć i dodać jak najwięcej rozdziałów przez ferie :) Dziękuję za te 3 komentarze do ostatniego rozdziału. Nawet nie wiecie jak miło jest zobaczyć, że komuś się podoba to jak tłumaczysz i że czeka na kolejny rozdział :) To naprawdę motywuje, nawet te "głupie" 3 komentarze. Także proszę was o komentowanie, może to być cokolwiek tak naprawdę nawet zwykła kropka czy coś. Chcę po prostu widzieć ile tak właściwie osób to czyta, bo wyświetlenia to w sumie nie musi oznaczać tego, że ktoś coś czytał na blogu. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją obecną sytuację i poczekacie cierpliwie jeszcze te kilka dni na kolejny rozdział :) I proszę was - komentujcie ♥

To na tyle :)
Papa ♥

PS. Jeśli ktoś by miał jakieś pytania czy coś to zapraszam na mojego aska i twittera :)

1 komentarz: